جرعه ی عشق(2)
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/شعر های مهر حرف ساده است /صحبت از جام می ومی خانه است /حر ف هایش شعر پر احساس دل /قلب پر احساس او چون اینه است ...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهریلدا و آدرس مهریلدا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 72280
تعداد مطالب : 413
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1

مهریلدا
شعر/ اجتماعی/ الهیات/فلسفه زندگی
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 7:59 ::  نويسنده : مهر       

الهی من خرابم از می عشق / درون سینه دارم شعله ی عشق

الهی کن خرابم از می عشق / بنوشانم به من از جرعه ی عشق

الهی کن نصیبم از غم عشق /  بکن غرقه دلم اندر یم عشق

الهی سینه ام سینا کن از عشق / دل و چشمان من بینا کن از عشق

الهی منزلم کن خانه ی عشق / بکن لبریز جام از باده ی عشق 

الهی چشمه ی چشمم بجوشان / تو سیرابم بکن از چشمه ی عشق

الهی گلشن جانم چمن کن / نشان در جان من از لا له ی عشق

 الهی کن معطر جان و دل را / ببر هوش از سرم با نافه ی عشق

الهی صبر/ مهر/ت کن فراوان / پس انگه کن ورا اواره ی عشق

 با یاد کودکی های طلایی / بخوابانش تو در گهوراه ی عشق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: